For speakers of German only

April 3, 2008 at 5:35 pm | Posted in Austria, German, Television | 4 Comments
Tags: ,

Note: This is NOT a comedian. It’s Thomas G. Hornauer, an entrepreneur who earned billions with phone sex lines. This documents his motivational speech after he took over an Austrian (?) TV station. He’s Suebian (German) though.

4 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hey… Thomas G. Hornbauer macht ja mittlerweile Tele Medial, einen Eso-Sender, in Österreich. Hier das Schlimmste von ihm: http://www.youtube.com/watch?v=6wiiTYG12DI
    Der Typ ist echt nicht zu fassen.

  2. hey,

    ja das ist der Typ! Ich verfolge den Sender (meist über youtube, tag: telemedial) seit einiger Zeit und ich finde es iat eine klasse Alternative zu Comedy Centre🙂

    Ich finde es krass was der Typ daherlabert und bedenklixh das er für sein Sendeformat eine Lizenz bekommen hat, da ich glaube das er für sensible Menschen eine echte (finanzielle) Gefahr ausüben kann. Siehe http://www.youtube.com/watch?v=sSTJSjozguo

  3. Zusatz:

    Hier ist noch ein kürzlich veröffentlichter Artikel in der Süddeutschen über oa.:

    http://www.sueddeutsche.de/kultur/artikel/995/165524/

  4. Shudder. Wie’s in Wikipedia so schön steht: angrenzend an Esoterik-Satire. Leider arschteuer und garantiert von a fwe desperate souls finanziert. Könnte der nicht einafach wieder Porno machen?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

%d bloggers like this: